Ontevreden over de begeleiding? Blijf er niet mee zitten, ga er over in gesprek!

Je bent cliënt en ontvangt begeleiding van Santhof. Wij willen graag dat iedereen tevreden is over de begeleiding die wij bieden. Ben je niet tevreden of gebeurt er iets wat je niet wil, dan willen wij dat graag weten. We willen graag samen met jou de klacht oplossen. Van een klacht kunnen wij ook leren. Het beste is om je klacht te bespreken met degene, waar je een klacht over hebt. Ben je het bijvoorbeeld niet eens met afspraken, ga er dan over in gesprek met je Persoonlijk begeleider. Praat samen over je klacht en probeer samen tot een gewenste oplossing te komen. Lukt dat niet? Dan kan je ook bij de leidinggevende van de begeleider terecht met je klacht.

 

Mocht je na deze stappen ontevreden blijven over de begeleiding die je ontvangt dan kun terecht bij Klachtenportaal zorg. Zij zijn een onafhankelijke organisatie die je ondersteunen bij het zoeken naar een oplossing.

 

 

Klachtenrapport

Santhof houdt officieel ingediende klachten via klachtenportaalzorg bij in een jaarlijks klachtenrapport. Deze is te downloaden via de link bij het betreffende jaar.

 

2019

Geen klachten

2018

Geen klachten

2017

Geen klachten

2016

Geen klachten